RODZAJ PRZESYŁKI DOSTAWA KOSZTY DOSTAWY  ZAMÓWIENIE
Przesyłka kurierska 1-2 dni robocze 16 zł do 300 zł
Przesyłka kurierska ( POBRANIOWA) 1-2 dni robocze 19 zł do 300 zł

§ 3. ZAMÓWIENIE

1. Zamówienia można składać poprzez Sklep, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok poprzez założenie konta lub opcję Szybkie Zakupy, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godziny 8 do 16

2. Klienci mają możliwość korzystania ze Sklepu poprzez rejestrację i utworzenie Konta Klienta, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w Sklepie. Świadczenie usług w ramach Konta w Sklepie ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wypełnienie Formularza obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sprzedawca jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

3. W celu dokonania rejestracji i utworzenia Konta należy: wejść na stronę sklepu i w prawym górnym rogu wybrać: ‚Twoje konto’ i wybrać „Zarejestruj się”, a następnie wypełnić formularz. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie.

4. Składając zamówienie Klient dokonuje:

5. a) wyboru zamawianych towarów;

6. b) oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy;

7. c) oznaczenia adresu na który ma być wystawiona faktura (jeżeli Klient życzy sobie fakturę);

8. wyboru sposobu uregulowania płatności.

9. Zamówienie jest skuteczne, jeżeli Klient poprawnie uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane kontaktowe, w tym prawidłowy adres, na który Towar ma być przesłany. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, gdy dane te nie są kompletne. Jeżeli co najmniej dwukrotny kontakt z Klientem nie jest możliwy, uznaje się, że świadczenie jest niemożliwe, a Sprzedawca może anulować Zamówienie lub odstąpić od umowy.

10. Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w momencie przesłania na podany w Zamówieniu adres e-mail potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, oraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

11. Klient jest informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia drogą mailową.

12. Sprzedawca nie gwarantuje dostępności Towarów prezentowanych w Sklepie. W takiej sytuacji Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta w terminie do 7 dni od daty złożenia Zamówienia. Klient na tym etapie ma możliwość wyboru czy będzie dalej oczekiwać na realizację zamówienia czy z niego rezygnuje. Sprzedawca może także zaoferować towary ekwiwalentne, których charakter i cena będą zbliżone do Towarów zamówionych. Klient ma prawo odmówienia przyjęcia towarów zastępczych.

13. Klient może odwołać lub zmienić Zamówienie przez natychmiastowy kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą przed dokonaniem płatności w przypadku zamówień płatnych z góry. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze odwołanie lub zmiana Zamówienia zostanie przyjęte przez Sprzedawcę, jeśli będzie złożone przez Klienta do godziny 16 w dniu poprzedzającym dostawę Towarów. Zmiana Zamówienia dotyczy tylko Towarów w Zamówieniu, a nie terminu dostawy lub sposobu płatności.

14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia, jeśli poweźmie uzasadnione podejrzenie, że Towary zostały zamówione z naruszeniem postanowień nin. Regulaminu.

§ 4. CENY I PŁATNOŚCI

1. Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają wszystkie cła i podatki, w tym VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki, których wysokość zależna jest od wyboru Dostawcy.

2. Cena wiążąca wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.

3. Sklep akceptuje następujące formy płatności:

a) elektroniczne formy płatności (bankowy przelew elektroniczny, karta płatnicza), które są obsługiwane przez system firmy przelewy24.pl

b) płatność tradycyjnym przelewem na wskazane w podsumowaniu zakupów konto Sklepu

c) płatności za pobraniem przy odbiorze towaru.

4. Wybór właściwej formy płatności następuje podczas wypełniania formularza zamówienia

5. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości dokonania zapłaty za zamówienie „płatność przy odbiorze” wobec Klienta, który nie odbierze dwóch kolejno wysłanych zamówień płatnych przy odbiorze. Po wyłączeniu tej formy dokonania zapłaty Zamawiający może korzystać z elektronicznych form zapłaty: bankowy przelew elektroniczny, karta płatnicza lub z przelewu tradycyjnego.

6. Operatorem kart płatniczych jest PayU

7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia klienta.

8. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT według wskazań Klienta. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie istotnych elementów złożonego zamówienia.

9. Ceny podane w Sklepie Internetowym mogą ulec zmianie (np. w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Towarów). Warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany w § 3. Regulaminu, przed dokonaniem zmiany cenowej.

10. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.

11. Klient dokonując zakupy może wykorzystać rabaty przyznawanie zgodnie z Regulaminami poszczególnych akcji promocyjnych.

§ 5. WYSYŁKA

1. Warunkiem nadania Towaru jest poprawne złożenie Zamówienia.

2. Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie paczki spowodowane błędnym lub niepoprawnym podaniem danych.

3. Sklep realizuje dostawy zamówień w trzech trybach:

a) dostawa kurierem za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod adres wskazany w zamówieniu,

b) dostawa do wskazanego w zamówieniu punktu odbioru –  punktów odbioru Poczty Polskiej

c) odbiór osobisty w siedzibie firmy Sprzedawcy.

4. Czas realizacji zamówienia Towaru wynosi około 24 godzin. W szczególnych przypadkach (w trakcie akcji promocyjnych lub przy braku Towaru) realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu.

5. Jeśli koszt wysyłki Towaru ponosi Klient, koszt ten doliczany jest do kwoty Zamówienia w trakcie wypełniania formularza. Koszty dostawy zostaną uwzględnione na paragonie albo fakturze zgodnie z informacją wyświetlającą się w opcji dostawy.

6. W przypadku wyboru dostawy do punktu odbioru niezbędne jest podanie prawidłowego numeru telefonu komórkowego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane brakiem lub błędnie podanym numerem przez Klienta.

7. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zrealizować dostawę w wyznaczonym terminie. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą.

8. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

9. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy dokonywania kolejnych dostaw, jeżeli Klient dokonał kilka razy Zamówień i za każdym razem był nieobecny pod adresem wskazanym, jako adres dostawy.

10. W przypadku zwrotu przesyłki do Sprzedawcy, Klient ma możliwość ponownej wysyłki zamówionych towarów po pokryciu kosztów ponownej wysyłki oraz kosztów zwrotu paczki liczonego na podstawie cennika Dostawcy wybranego przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Jeśli Klient nie wyrazi zgody na ponowną wysyłkę zamówionych produktów Sprzedawca zwróci na wskazane przez Klienta konto kwotę pokrywającą wartość produktów pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki do Sprzedawcy naliczaną według cennika Dostawcy wybranego przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

11. W przypadku zwrotu paczki za pobraniem i ponownej wysyłki Klient zobowiązuje się dokonać przedpłaty na konto Sprzedawcy przed dokonaniem wysyłki. Kwota wpłaty pokrywa koszt zamówionych towarów, koszt nieodebranej wysyłki przez Klienta oraz koszt ponownej wysyłki zamówienia.

§ 6. ODBIÓR OSOBISTY

1. Klient zostanie poinformowany drogą mailową o przygotowaniu zamówionych Towarów do odbioru osobistego.

2. Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 12 do 16 w siedzibie Sprzedawcy.

3. Klient zobowiązany jest odebrać Zamówione Towary w terminie do 7 dni od dnia otrzymania maila o przygotowanym Zamówieniu. Po upływie tego terminu Zamówienie zostanie anulowane.

4. Do odbioru osobistego Towarów wymagane jest podanie przez Klienta numeru zamówienia, imienia i nazwiska Zamawiającego. Odbioru osobistego może dokonać tylko osoba pełnoletnia.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.